Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 8 juni 2010

Edvins vinst på marknaden... =)

När vi var på marknad i helgen vann Edvin en förträffligt fin hatt där man skulle kasta bollar på några burkar.... Men han blev glad och skrattade gott åt sin fina hatt. När vi skulle gå över Nybrogatan för att komma till bilen tappade han hatten i blåsten så den flög all världens väg. Jag ropade till Edvin att inte springa efter hatten rätt ut i gatan, utan den fick vara.... Men det var en äldre dam som gick med stavar som klampade rätt ut i gatan och plockade upp hatten, biltrafiken fick minsann stanna.... Såna där småsaker kan göra mig väldigt glad, att det finns snälla medmänniskor som gör en liten fin gest.

Inga kommentarer: