Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 20 juni 2010

Trevligt besök

Idag på förmiddagen kom jobbar-kompis Jessica o hälsade på. Vi har pratat och pratat om allt och inget, och så bjöd jag på lunch, den goda Salami-och Brie-pajen, mums. En trevlig dag. Hon blev kvar till strax innan fyra. Då skjutsade jag Thea på kalas igen....så hon är där nu. Satt uppe till tolv igår kväll och tittade på bröllopet, gav upp när jag kände att jag nickade till i fåtöljen... Klev upp i hyfsad tid i morse eftersom jag skulle få besök, så nu är jag trött känner jag. Funderar på vad man ska hitta på i midsommar...Någon som har nåt förslag?

Inga kommentarer: