Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 19 juni 2010

Så blev sagan sann

Länge har jag skyllt på Thea...."Hon vill titta på bröllopet, så det ska vi göra, för hennes skull". För JAG är ju inte så intresserad.... Hm.... Idag var hon på kalas, och jag hade talat om för henne att när kalaset var slut kl tre skulle vi direkt hem och titta på tv:n för halv fyra skulle bröllopet vara. Hämtade henne och påtalade det igen, hon hade ju verkligen sett fram emot det där.... Men då kom hon på att hon ville leka med Fabian, de skulle vara ute. "-Ja men bröllopet då som du skulle se? " undrade jag. Thea svarade med en axelryckning: "-Äh, jag kan väl kolla nästa gång hon gifter sig i stället!".... =) Jag sa att man förhoppningsvis bara gifter sig en gång. Då svarade hon "- Jaja, men Madeleine kanske gifter sig nån gång, nu ska jag leka med Fabian...". Ok, jag fick alltså själv bänka mig framför vigseln, för det var endast den jag skulle se. Trodde jag. Sen fastnade jag där vid tv:n, och den står på fortfarande, och jag tycker att det är KUL att titta! Har jag blivit gammal, eller vad är det?? Jag har till och med suttit och lipat i soffan. Jonathan tittade på mig med skum blick och undrade förvånat om jag grät?? "-Ja det är ju så fiiiiiint...uäääääääh". Ja jag säger då det. Kronprinsessan fick sin prins, och nu ska de leva lyckliga i alla sina dagar. Så vackert.

1 kommentar:

Jonna sa...

hahahah ja man kan ju bara inte missa det! :D de var så himla fint :)