Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 11 juni 2010

Inte ett öga torrt

Så har skolavslutningen 2010 passerat.... och det är sommarlov! Som alltid var det jättefint och mysigt. Barnen sjöng sina sånger och efter "Den blomstertid nu kommer" fick man ta sin picknick-korg och fika i gräset. Solen gassade så allt var som en sån här dag ska vara! Alla tre barnen hade kläder som gick i lila, och det var ingen medveten tanke. Jag hade ju tidigare köpt Edvins kläder, och Thea tog sin lila klänning idag, och när jag fick se Jonathan så hade han också lila kläder (Som Erik köpt till honom). Lite roligt, och det såg så fint ut! Träffade även familjen Kjellberg där så vi satt med dom när vi fikade. Trevligt! En riktigt lyckad skolavlutningsdag!

Inga kommentarer: