Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 27 juni 2010

Nedräkning

I morgon är det första dagen på sista arbetsveckan innan semestern! Underbart! Även om det "bara" är 4 veckor, så är det de bästa 4 veckorna på hela året, oavsett väder. Fast jag hoppas så klart på att det ska bli fint. Har inte gjort så mycket idag. Vi for på en liten biltur. Bara ut och åkte, det kan jag tycka är så kul i bland.... utan att ha nåt mål med var man åker. Sen har jag suttit ute en liten stund, men det blåste lite så det var inte så skönt som det såg ut att vara. Och så har jag tvättat, hängt tvätt, tvättat igen och hängt tvätt igen.....suck, denna tvätthög gör mig galen. Om en stund kommer Jonta hit, en dag tidigare.... Han ville slippa kliva upp så tidigt i morgon när Erik ska iväg o jobba, så han ville komma redan i kväll så han kan sova i morgon bitti. Vilken tur för mig! =) Edvin ska ändå på fritids, så för honom blir det lika tidigt hur han än gör.... men nu är det ääääntligen sista veckan även för honom! Sen är de helt lediga ända till skolan börjar igen. ÅÅH vad jag längtar nu....efter att få vara ledig. FEM arbetsdagar kvar.... det kommer att bli en lång vecka, för den kommer att bli tråkig....=( Jobbar till halv fem tre av dagarna, och det är väldigt lite barn, så dagarna kommer att sega sig fram. I morgon kväll ska jag på tjejmiddag till Lottis. Det ser jag fram emot, det känns som det var hundra år sen sist.

Inga kommentarer: