Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 9 juni 2010

Så trött

Vad är det för fel på en när man knappt vaknar på morgnarna?? Den här årstiden ska väl allt kännas lättare, man ska vara pigg och alert och på topp! I morse hade jag tryckt på snooze-knappen i en hel timme innan jag fattade att klockan ringde! Som tur är så ställer jag den medvetet extra tidigt bara för att jag vet att jag är så trögväckt just nu, men i morse blev det tajt med tiden, men jag hann. Tur man bor nära säger jag bara! Men jag som alltid varit pigg morgonmänniska retar mig på att jag är så trött. Sen på dagen går det ju bra, jag är inte som en zombie på jobbet, men just då man vaknar.... Kanske det är kroppens sätt att tala om att det snart är dags för semester? Tror vi är många som behöver det nu.... Det är bara värmen som saknas... Men i morgon ska min avdelning på utflykt till Nickebo, och på fredag är det skolavslutning= semesterdag för min del! Så jag har beställt STORA solar till bägge dagarna. Synd att man inte kan göra en beställning på riktigt som skulle fungera, det vore toppen. Då kunde man beställa lite regn då och då nattetid så inte allt torkar. Nåja, man får nöja sig med en beställning i tanken och hoppas på att det fungerar!

Inga kommentarer: