Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 29 juni 2010

Fin present och fina fötter!

Idag var jag på fotvård för friskvårdspegarna vi fått via jobbet. Det var skönt, men jag skulle nog aldrig betala 400 kronor ur egen ficka för det. Men lena mjuka fötter fick jag helt klart! När jag kom tillbaka till förskolan för att hämta Thea sa Anneli att jag hade en present inne som jag fått av ett barn som gått på sommarlov! Gick in och hämtade paketet och öppnade... och fick mig ett gott skratt! Det var en mugg med ett foto på mig själv, där det stod "Du är värd en kaffepaus, sommarkramar från Linus". Vilken rolig present! Jag blev ju lite fundersam för nån månad sen när mamman till barnet gick och fotade oss en och en med sin mobilkamera.... verkade lite misstänkt...men jag förstod inte till vad hon skulle ha korten! Men nu fick jag veta! Så nu ska jag skicka ett kort till denne charmige lilla gosse och tacka för den fina presenten tänkte jag! Man blir verkligen glad när man får visad uppskattning, det värmer!

Inga kommentarer: