Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 10 juni 2010

Den blomstertid nu kommer...

Känner mig så där glad och upprymd som man alltid gjorde dagen innan skolavlutningen..... fast nu är det ju inte min egen skolavslutning längre, men jag känner mig ändå så där busigt glad!!! Åh det är årets bästa, så otroligt vackert och stämningsfullt, och jag grinar alltid alltid.... Så skönt att jag fick ledigt i morgon så jag kan gå och titta på dom! Hoppas vädret får vara lika underbart som idag. Idag har vi haft utflykt till Nickebo med vår barngrupp. Föräldrar har ställt upp och skjutsat barnen dit o hem. Vi har haft riktigt mysigt, ätit hamburgare ute och fikat....och lekt förstås, har barnen gjort! Vi kunde inte ha valt en bättre dag. Och vilken tur alla studenter har idag med vädret också! Nu återstår bara att se om det blir så här fint i morgon också, jag hoppas det!

Inga kommentarer: