Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 1 juni 2010

Bra med arvegods!

När jag jobbade på Grönbacken fick jag massor med kläder till Thea av Anci, som hennes flicka har haft, bla denna jeansjacka som Thea är jättestolt över! Det är så bra när man kan få kläder av någon så där, det uppskattas verkligen! Thea är ute och leker hela dagarna, man ser knappt röken av henne, och på kvällen när hon äntligen kommer in så är hon SÅ trött.
Jag har nyss varit på vårdcentralen och tagit halsprov, men hade inga streptokocker. På gott o ont. Jag hade nästan hoppats på att det var nåt som man kunde få penicillin mot, i stället för dessa sega virus. Man blir ju aldrig fri skiten. Känner att jag måste vara hemma i morgon också, jag hostar ju upp minst sagt äckliga saker från halsen, känns inte lämpligt att gå och jobba då. Det sorgliga är att det är gårdsfest på förskolan i morgon, då barnen sjunger och vi fikar i det gröna. Men det är bara så att i år får Patric och grabbarna gå dit och titta på det utan mig. Tur hon har ett år kvar sen så jag hinner se det en gång till.... Jag har varit på varje gårdsfest sen Jonathan började där år 2001, och varje år har det varit fint väder på denna fest! Helt otroligt ju...så det blir spännande att se vad det blir för väder i morgon! Förmodligen fint!
Snart kommer Edvin hem från skolan.... och Jonathan är hos frissan....Hoppas det syns att han har klippt sig den här gången, han har en förmåga att bara ta de yttersta topparna så det knappt är synligt varje gång...Fast han sa att han ska ta lite mer den här gången. Spännande att se!
Nu är jag hungrig, dags för en mellanmålsmacka kanske?

Inga kommentarer: