Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 13 juni 2010

Sjuk Edvin =(

Edvin är inte alls pigg, hostar så han gråter och kräks, stackarn... Har provat med först Coccillana som alltid brukar hjälpa, men icke! När den gick ur kroppen testade jag med Mollipect, men det hjälpte inte heller. Nu har han fått glass och en Ipren....men det verkar inte heller hjälpa. Stackars liten. Vilken hemsk hosta! Min tjejmiddag idag blev inställd, för Lottis hade migrän. Det kanske var tur i otruren, när Edvin mår så här. I morgon har P tagit ledigt eftersom det är stängningsdag på förskolan, men på tisdag blir det nog VAB för min del om det fortsätter så här, inte kan han gå på Fritids i detta tillstånd.

Inga kommentarer: