Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 16 juni 2010

Birsta

Idag efter jobbet for hela familjen till Birsta. Faktiskt enbart för att barnen skulle få gå och handla nåt på leksaksaffären. Både Edvin och Thea har varit så duktiga att spara pengar länge, så nu skulle de äntligen få handla nåt de ville ha. Edvin köpte som alltid lego, tre olika paket. Thea hittade ett ganska stort mjukdjur i Mimmi-Pigg-modell. Det var två mycket nöjda barn som satte sig i bilen sen. Handlade dessutom födelsedagspresenter till helgens kommande barnkalas. Jonta ska sova i Svartvik i Martins (föräldrars) sommarstuga, vilket fantastiskt fint ställe alldeles vid havet. Vi skjutsade dit honom på väg hem från Birsta. När jag blir miljonär vill jag också ha en stuga där...;-) Köpte en Amelia till mig själv på affären så det ska bli skönt att krypa ner med den sen!

1 kommentar:

Christina sa...

Vad skönt det låter!!