Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 25 juni 2010

Midsommarafton 2010

Vi packade ihop vår "silltårta" och nubbesallad, lite andra sillsorter, öl och cider, och en kycklingklubba till Thea, och firade midsommar med svärföräldrarna och Patrics bröder. China hade också gjort en massa gott, små räksnittar, god sallad och en massa sillsorter, och potatis så klart! Dessutom en fantastiskt god efterrätt med jordgubbar, grädde och krossade maränger. Så det blev en riktig festmåltid och vädret höll sig rätt bra medan vi åt, men sen kom nån liten regnskur. En trevlig dag. Stannade inte så sent, var skönt att gå hem medan Thea fortfarande var pigg. Mätt, nöjd och belåten. Tidigare idag var Thea och jag ner på stan. Skulle kolla på skor, men hittade inga. Köpte däremot ett par solglasögon som jag har tänkt hur länge som helst... och så var det rea på smycken på Åhlens, 70% rabatt, så jag köpte både örhängen och ett halsband till mig själv, och ett halsband och ett diadem till Thea. Riktiga fynd! Skönt att det faktiskt bara är fredag idag, nu har man ändå helgen kvar! Härligt!

Inga kommentarer: