Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 5 juni 2010

Ett år till nästa gång

Så där ja, då var årets tivoli i stan avklarat, och även marknaden....så skönt! Edvin och Thea åkte ner med Roland o China först och sen for vi ner och mötte upp dom där. Thea ville inte åka en enda karusell, och inte rida ponnyridning heller... Edvin kom där emot på när det var dags att åka hem att han nog ville åka lite karusell ändå, så då stannade han o jag kvar en stund när de andra for hem. Han tvingade med mig i nån larv av nåt slag som gick på en hög räls. Det knakade o brakade i denna karusell så jag trodde min sista stund skulle vara kommen. Sen träffade vi Ann och Alex, och Edvin åkte virvelvinden med dom en gång, och sen åkte han och Alex själva en gång också. Sen kom Patric o hämtade oss o vi for hem, alla nöjda och glada.... Jonathan kom bara hem från sin klassresa och sen gick han ner på marknaden med sina kompisar, och han har inte kommit hem ännu, och klockan är över sex.... Han hade sovit ca en halvtimme i natt....(!) så han är nog rätt mör när han kommer hem. Vi har grillat idag, gott! Solen skiner men det blåser idag också, är lite less på det nu... Tror det blir en soffkväll med sommarkrysset sen.

Inga kommentarer: