Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 15 juni 2010

Fryser

Ja trots att det är i mitten av juni så känns det som att man kanske behöver elda i kväll, eller lyxvarianten: Knäppa igång elementen... Det är svinkallt, fryser fruktansvärt mycket. Idag slutade jag tidigt, skönt. Efter gårdagens planeringsdag som bestod av att flytta runt möbler o andra saker, så är det ett kaos på jobbet. Saker överallt och en oreda utan dess like. Men det känns samtidigt kul att ha börjat göra i ordning lite på "min" kommande avdelning. Har varit mycket "börja om på nytt" med jobb för min del det sista året.... Men det är väl kanske då man utvecklas som mest i jobbet också? I går kväll var vi på bussresa med skolområdet till Åstön. Fantastiskt fin miljö och underbart god mat och bra trubadurer. En riktigt trevlig kväll! Nu ska jag skriva handlings-lista. Måste verkligen handla idag, det är TOMT på allt, inget smör, ingen mjölk...inget! Ibland är råttorna extra hungriga här i huset! ;-)

Inga kommentarer: