Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 18 juni 2010

Kvällsbesök

Fick besök av bästa Anja i kväll! Så jättetrevligt att sitta uppkrypen i soffan och bara prata, dricka kaffe och äta en o annan kola... Synd att man inte gör det oftare. Riktigt mysigt! Nu är kl snart elva och jag känner mig inte ens särskilt trött...Sjuk?? Det har regnat hela dagen och då brukar man känna sig som en död sill, men jag känner mig ganska piggelin. Ska ändå lägga mig snart och läsa lite. Det är skönt att ligga och läsa i sängen när regnet smattrar mot rutan.

1 kommentar:

Anja sa...

Ja det var jättetrevligt!!.....kanske blir något rött en annan gång...:)
..... "bästa Anja" = :)