Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 18 juni 2010

Sussande små troll

Tidiga fredagsmorgon. Kl är 06.32, och jag var ovanligt pigg idag. Börjar jobba halv åtta, men sitter klar vid bordet. Ska snart väcka Thea och Edvin också, men för tillfället är tystnaden total. Alla utom jag sover. Regnet ÖSER ner, det riktigt dånar mot rutorna. Som tur är slutar jag kl 13 idag, underbart! Patric åker till Edsele med sina föräldrar idag, de ska greja med veden, och då känner jag inte för att följa, det får bli en annan gång när det finns mera tid att umgås. Dessutom är det ju kalas gånger två i helgen som Thea inte vill missa, så jag o barnen är hemma. Om det ska vara sånt här väder blir det nog till att kura i soffan kvällen lång. Nu är det dags att väcka de tre diamanterna. Ha en skön fredag!

Inga kommentarer: