Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 30 april 2013

Valborg utan brasa...

Theas feber steg igen... 38,1 på kvällskvisten. Inte jättehög feber men tillräckligt för att orken inte räcker till. Hon grät av trötthet och sa själv att hon inte hade någon ork, så vi blev hemma. Ingen brasa i år...Hoppas hon piggar på sig snart. Jonathan har en kompis här på övernattning och de har varit hemma hela kvällen. Känns skönt att veta var man har sin tonåring en sån här kväll! När jag var i hans ålder åkte vi alltid buss till Långnäs i Bollnäs. Det var liksom "obligatoriskt" på sista april när det öppnade för säsongen! Oj vad vi längtade innan, det var en av årets höjdpunkter!
Vi gjorde hemmagjord pizza till middag idag. En "vanlig" och en lchf. Fick hjälp av min lilla kock, trots febern... Gott blev det!



Inga kommentarer: