Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 24 april 2013

Vägg i vägg

Nyss hemkommen från "Vägg i vägg" där jag ätit god mat med mina arbetskamrater... Och trevligt hade vi också! Jag hade lite huvudvärk innan, så jag beslutade mig från att avstå vinet och köra bil. Tog en alvedon innan jag åkte ner och den hjälpte, men nu är huvudvärken på väg tillbaka känner jag... Bäst att gå o sova...Natti natti...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket god mat och en trevlig kväll, det här kan vi bli bättre på!
// Linda

Catarina sa...

Absolut, håller med!

Fangoria sa...

Ser supergott ut!! =)

Catarina sa...

Det var gott, trots att jag egentligen inte är någon lamm-fantast!