Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 24 april 2013

Meeeen, hallå där!!!?!

VEM har frågat mig om jag vill medverka i Yippie?!? Svar: Ingen! När Härnösandshus ville "intervjua" mig för ett bra tag sen var det i syfte att medverka i Härnösandshus egna lilla reklamblad- som endast skickas ut till deras hyresgäster...vilket vi också varit. INTE i Yippie- som hela stan får!!! Känner mig faktiskt lite irriterad, var inte alls beredd att hitta mig själv i den! Tror ni jag kan kräva nån ersättning?? ;-) haha...

5 kommentarer:

Fangoria sa...

Ojdå ja det borde de nog frågat dig om, du är ju som en reklampelare över hela stan. ;) Men tyckte det var en fin bild och artikel! =)

Helen sa...

Ja, de borde fråga, men håller med föregående. Det är ju en jättefin bild!

Catarina sa...

Tack vad snälla ni är! Det är väl inte bilden i sig jag tycker är katastrof att den är med, mer en principsak, att de bara tar för givet. Det är ju skillnad på att synas i Härnösandshus hushåll, mot att synas i hela stan!

Anonym sa...

En hyresfri månad som ersättning. Det vet väl alla att fotomodeller inte är gratis:-)

//Mia

Catarina sa...

Exakt Mia, precis det jag tänkte föreslå!!! ;-)