Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 28 april 2013

Party

Igår kväll blev det utgång med Lottis. Det var en "sådär" kul kväll. Ganska lite folk på Hamnkrogen och det var ju synd. Sist när vi var ut i Sundsvall hade ju Lottis o jag klätt oss snarlikt i blått som vi hade lite kul åt. Igår tänkte jag innan jag åkte att "nu ska jag inte ta den blå toppen för då kanske vi blir "lika" igen", så jag valde en svart med lite spets upp till. Gissa vem som också hade valt en svart med spets upp till?? Haha, vi skrattade åt att vi åter hade tänkt så lika...:-) Kvällen gick i alla fall väldigt fort för helt plötsligt var det slut och då trodde jag nästan att det var fel på klockan!
Nu ska jag kliva upp och äta "frukost". Klockan är visst tjugo över 11! Har dragit mig länge idag. Idag ska jag städa lite, har ju tjejmiddag i morgon efter jobbet!



2 kommentarer:

Fangoria sa...

Haha härligt att ni har så lika smak! =)

Catarina sa...

Haha ja det var lite komiskt! :-)