Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 16 april 2013

Glasögon?

Undrar hur länge jag har känt att jag ser sämre? Minst ett par år... Har bara inte kommit till skott med att boka synundersökning eftersom jag är rädd för den eventuellt kommande kostnaden. Men plötsligt händer det! Fick ett reklamblad från stans nya glasögonaffär med erbjudande om gratis synundersökning. Ska dit på fredag! Tänker att om jag måste ha glasögon så får jag väl fixa det när skattepengarna kommer. Bra att jag äntligen tagit itu med det!
Nu har jag nyss varit iväg och fått däcken bytta, så nu är goffe sommarklädd = snyggare...:-) Så ingen mer snö nu tack! Om en timme ska Thea vara hos tandläkaren, så vi ska snart iväg igen. I kväll hoppas jag att jag ska hinna med en långprommis, soooolen lyser och är varm! Energi, energi....:-D

Inga kommentarer: