Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 9 april 2013

Besiktning

Känner mig skitstolt över att jag åkte och besiktigade bilen alldeles ensam. Skitnervös var jag men det gick så klart jättebra. Det blir givetvis ombesiktning, men det verkar inte vara så jättestora dyra avancerade fel. I alla fall inte enl besiktningskillen. Nåja, Goffe får väl åka in till Jocke på akuten igen, men det blir förhoppningsvis inte lika långvarigt den här gången. Har fortfarande inte fått "slutnotan" sen förra svängen....=/
Nu väntar jag på att Ann ska ringa. Vi ska ut och gå i solskenet. Härligt.
Idag ringde det en kvinna från Tidningen Ångermanland. Hon ville ha lite kompletterande information av Thea tills på torsdag. Thea kommer då att vara med i tidningen när hon fyller år. Hon blev tillfrågad i samband med att hon skickade in en teckning i julas, och hon sa givetvis ja till det! =) Så nu är hon spänd och pirrig inför sin födelsedag, verkligen.
Ja ni, det här protokollet säger mig ingenting alls egentligen, mer än att det blir ombesiktning....=/

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Härligt att du tordes och att du körde själv! =)Hoppas det är lättfixade problem. =)
Spännande med Thea i tidningen!

Catarina sa...

Tack! Ja jag hoppas verkligen att det är lättfixat och inte så dyrt...Krya på er!