Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 11 april 2013

Älskade Thea 8 år

Hurra hurra för min gogumma som fyller 8 år idag! Har nyss varit dit på kalas (Hon är hos sin pappa denna vecka). Hon var sprudlande glad och nöjd med alla sina presenter. Idag var hon även i tidningen, dagen till ära, något hon är väldigt stolt över. Det kan ni läsa om här:

http://allehanda.se/slaktvanner/fodelsedagar/1.5765949-thea-drommer-om-en-hast

Jag är förundrad över att tiden kan gå så fort. Hur kan mitt yngsta barn vara 8 år?


2 kommentarer:

Christina sa...

Största Grattiskramarna till Thea från mormor o Jerry!!!

Catarina sa...

Hon hälsar o tackar!