Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 17 april 2013

Fotbollsträning

Idag började Theas fotbollsträningar igen. Kl 17.00! Jag slutar 16.30 på jobbet, så det blir minst sagt stressiga onsdagar! Att hinna äta nåt emellan är helt omöjligt, då vi går raka spåret från fritids till träningen. Ogillar verkligen sånt, att stressa direkt efter jobbet (skolan för Theas del) utan nåt i magen... Men men, det är bara att gilla läget. Men jag måste säga att det var den sämsta tänkbara tiden till träning.
Till helgen ska Jonta till Stockholm och se sitt favoritband "Black viel brides". Han fick biljetten i julklapp och nu har han snart längtat färdigt! Jag är nästan lite avis för jag har också börjat tycka att de är jättebra! Vissa låtar har jag i mina favoritlistor på Spotify! Erik ska åka med ner och skjutsa runt dom där nere (Jonta o kompisarna). Det känns bra, skulle aldrig släppa honom själv! Jonta ska dessutom passa på att hälsa på och övernatta hos kompisen Micke (som bodde här och gick i samma klass som Jonta för många år sen!) Tror att han flyttade när de gick i tvåan eller nåt sånt, så det är SÅ roligt att de fortfarande håller kontakten och ses vid enstaka tillfällen! Nu ska jag försöka få in Thea i duschen...

2 kommentarer:

Fangoria sa...

Ja usch vad jobbigt när det blir sådär stressigt, 17 var verkligen en dum tid för träning, precis i middagstid liksom...

Catarina sa...

Exakt! Antar att det beror på att många "slåss" om hall-tider...:-/