Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 10 april 2013

Veckans segaste dag...

Idag är det onsdag = Långdag. Samtidigt känns det som att bara onsdagen har varit så är det slut på veckan! Torsdag och fredag brukar gå fort.
Promenaden igår kväll blev riktigt lång, 9,7 km! ...och bra tempo hade vi också! Pratade om att ev gå i kväll igen. Nu jäklar ska jag få fart på förbränningen!
Kl fem ska Jonta klippa sig. Frida kommer hit och klipper honom som vanligt. Perfekt när frissan kommer hem och gör jobbet! Själv ringde jag och bokade en tid på Hårprofilen igår. Hittade ingen tid som passade förrän om två veckor! Hur ska jag stå ut tro? ;-) Nu är det i alla fall dags att gå till jobbet!

Inga kommentarer: