Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 5 april 2013

Let's dance

Jag tycker att Let's dance är ett ganska uttjatat program vid det här laget... Ändå blir det att jag tittar, åtminstone varannan gång- när Thea är här. Idag är Melanie också här och ska övernatta. De har haft lite dansshow här för mig och nu verkar de rätt trötta, men om jag känner de här brudarna rätt så blir det mycket prat och fnitter bara vi har bäddat i ordning...;-)
Själv vill jag helst gå o sova. Vaknade med en hiskelig huvudvärk i morse. 2 Alvedon innan jobbet i morse och sen påfyllning under dagen och ändå vill det inte ge med sig! Trodde aldrig att dagen skulle ta slut idag, den kändes evighetslång!

Inga kommentarer: