Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 1 maj 2013

VAB för hundrafemtionde gången i år

Det blir vab i morgon och fredag. Thea tempar upp och ner hela tiden, även om det inte är hög feber. Runt 38 grader. Och så har hon jätteont i huvudet och är orkeslös. Helt ärligt minns jag inte när jag fick en hel lön sist. Och den verkar inte komma nu heller. Är så förbaskat less på det! =( Men vad gör man? Så nu försöker jag jaga någon vikarie till jobbet. Får se hur det går med det. Känns inte som att det går så bra för tillfället. Har frågat två som inte kan....:-(
Eftersom det som sagt är sjukstuga har vi inte gjort så mycket idag, trots fint väder. Spelat Yatzy med Thea några gånger har jag gjort, och varit en snabbis på affären. Köpt gummistövlar till Thea. Letat överdragsbyxor men det är omöjligt att få tag på, slut överallt i hennes storlek...
Dags att börja med middag...

Inga kommentarer: