Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 23 maj 2013

Första pris!

Thea har varit med i en tävling på Ica Maxi, "Rita en Mors dags- teckning". Nyss när jag slutade jobbet såg jag att ett nummer jag inte känner igen hade ringt ett par gånger. Jag ringde upp och det gick till Ica Maxis bageri! Thea har vunnit tävlingen och vinsten är att få baka en Mors dags-tårta tillsammans med bagarna i bageriet!!!! Snacka om att hon kommer att bli glad!!! På lördag kl 10 ska hon infinna sig där. P:s föräldrar är snäll och ställer upp och följer henne. Hon kommer bli överlycklig, vilken grej! Och visst blir man varm i mammahjärtat av att se på teckningen!!!


4 kommentarer:

Christina sa...

Vilken fin teckning!Även mormors hjärta blir varmt!!!

Catarina sa...

Hon måste ha det från dig! Det är inte alla som försöker rita en sko och det ser ut som en glasögonorm!!! ;-)

Fangoria sa...

Åh vad fin teckning, och vilken härlig vinst!

Catarina sa...

Ja jättefin teckning och rolig vinst!