Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 22 maj 2013

Onsdag morgon

Snart dags att gå till jobbet. Det är sånt där väder som inte kan bestämma sig ute, antingen kommer det bli regn, eller kanske sol? Svårt att klä sig rätt såna här dagar...
Längtar till fredag då jag ska åka till syster yster! Har inte varit dit sen i november så det är verkligen på tiden! Hoppas det kan få bli fint väder också, men förhoppningarna är inte så stora. Det brukar ALLTID bli regn när jag åker till Sveg! På riktigt. Vore som sagt trevligt med finväder en gång! Kul ska det i alla fall bli! Hoppas på att kunna ta komp fr senast halv tre på fredag så jag kommer iväg i hyfsad tid. 
Oj vilket "väder och vind- inlägg" det blev ser jag nu...;-)
Dags att möta onsdagen!

Inga kommentarer: