Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 18 maj 2013

Lördag morgon

Har ganska nyss vaknat och barnen sover fortfarande. Igår var det riktigt varmt ute för första gången i år, härligt! Jobbade till fyra och sen på kvällen blev det fredagsmys och Let's dance. Sen var vi supertrötta och lade oss ganska tidigt. Idag ska vi handla till Theas barnkalas som går av stapeln i morgon eftermiddag. Eller ja... Tjejmiddag rättare sagt...;-) "Kalaset" har blivit lite fördröjt eftersom feber och annat kommit emellan men nu borde det bli av i morgon! Det vankas pizza, pannacotta och snacks... Vanliga "barnkalas" börjar visst bli lite för fånigt...;) 
Hoppas på fint väder idag också, önskar en dag i solsken!

Inga kommentarer: