Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 9 maj 2013

Ruskväder och "nygamla" byxor

Vaknade när kl var nio och höll på smälla av! Jag brukar aldrig sova så länge! Härligt! Det regnade ute och gör så lite till och från. Grått och tråkigt väder! Jag ligger mest i soffan och läser idag, och det känns skönt. Dagens lycka är att jag kom i ett par byxor som jag beställde för lääänge sen som jag inte kom i över huvud taget då...De har legat i garderoben med lapparna kvar och idag fick jag för mig att prova dom igen... Och ja... Så här 13,5 kg senare kan jag ha dom! Blir såå glad över alla såna små steg...:-) 
Helgen om två veckor ska jag åka till Madde! Har inte varit dit på ett halvår, så det är verkligen på tiden. Längtar som en tooook! Kul kul kul....

Inga kommentarer: