Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 14 maj 2013

Smärta och kalas...

Vaknade i natt och hade en fruktansvärd smärta i svanskotan. Vaknade hundra ggr så fort jag rörde mig. Hela dagen har jag haft jätteproblem att sätta mig och resa mig upp från stolar, sån smärta att jag velat grina! På em ringde jag mamma och rådfrågade. Fattar inte vad det kommer från?!? Kan det vara nån slags inflammation? Har inget minne av att jag gjort illa mig på nåt sätt! Äter nu Voltaren och använder zonsalva. Hjälper lite. Hoppas jag får sova nåt i natt. Har åtminstone varit och uppvaktat Ann som fyller 43 år idag, trots att jag ser bajsnödig ut när jag går och det tog dubbelt så lång tid än vanligt att gå dit...;-)
Har även varit på utvecklingssamtal med Thea. 
Nu ska jag försöka sova...Måtte detta gå över!

Inga kommentarer: