Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 4 maj 2013

Fönsterputs och trevligt umgänge

Idag fick jag ett ovanligt infall och städade nedre våningen- inklusive fönsterputs och gardinbyte! Mitt i putset ringde Ann och frågade om jag bjöd på kaffe, vilket jag självklart gjorde! När vi druckit kaffe och surrat en stund fick jag ett mess fr Lottis som ville komma på besök! Så när Ann gick kom Lottis! Så kul med sällskap- och skönt med en paus i städningen! :-)
För övrigt har jag inte gjort så mycket idag. Thea är pigg och har äntligen kunnat lekt med kompisar igen, nöjd och glad! Nu sitter jag i soffan och läser en massa tidningar som Lottis hade med sig. Härligt.

2 kommentarer:

Lottis sa...

Min städning gick sämre...jag la mig o sov när jag kom hem istället...

Catarina sa...

Vad skönt! Då behövde du nog det! :-)