Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 11 december 2011

Tack för vädret!

I helgen hade de visat att vi skulle få ca 2 dm snö och att det skulle vara ett hiskeligt väder! Det har regnat till och från och blåst, och i morse kom det lite lite snö, men nästan inget. Och det är jag så GLAD över!!!! Mindre vinter åt folket!!! =)
Jag har haft en bra helg med trevligt umgänge och Birsta. Köpte några julklappar, men resten får vänta till den riktiga trängseln sista dagen då jag har fått nya pengar! Nu är det aningen tomt....=( Tycker ändå att jag är ute i god tid i år. Har ju köpt många redan, är helt klar åt Edvin, och det fattas nåt litet till Jonta och några saker till Thea. Och så ska mamma och Nicke lilltroll också få nåt så klart...;-) Men sen är jag KLAR. Skönt! Tur att jag har tagit ledigt dagen före julafton!
Längtar till julen, med mamma, Nicke lilltroll, broder, och så barnen o jag förstås!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nicke lilltroll ja..... HAHAHAHAHAHAHAHAHA Vilken grej, jag garvar fortfarande åt det upptåget :) Sånt är roligt!!!!!! Oväntat, förvånande men mycket mycket roligt :)Inte bara liltroll i familjen, bustroll finns det gott om tror jag ;) ME LIKE!!!!! /Micke

Catarina sa...

Hahahaha, ja det är hårda inträdeskrav ska du veta....;-)

Anonym sa...

Mmm, men "belöningen/vinsten" för att utstå dessa inträdeskrav är alldeles för underbar för att inte genomgå hur hårda krav som helst ;) /Micke