Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 18 december 2011

Bullar med vit choklad

Idag kom jag på att jag skulle baka bullar och ha vit choklad i. Det gjorde jag, men jag provsmakade en bulle och tyckte inte att det smakade minsta lilla vit choklad....tråkigt! Jag som trodde det skulle bli så gott! Nåja, de går att äta ändå så klart. Har städat och donat lite, fattar inte att det alltid, alltid ser ut som ett bombnedslag här! I dag har det snöat en hel del så det är faktiskt en del ute. Barnen är ute och leker för fullt, alla tre!!! Ja otroligt men sant, det är andra gången för idag som de är ute. Hör inte till vanligheterna att till och med Jonathan går ut med dom, men idag så!
Nu längtar jag SÅ mycket till på fredag när mamma, Jerry o lillebror kommer upp!

4 kommentarer:

Christina sa...

Vi längtar lika mycket!!!

Anonym sa...

Vi va fler som va ute och hade snöbollskrig, men jag vet en liten söt fegis som va inne jag ;))) Vars va du någonstans när jag fick hela nacken full med snö, då helt plötsligt alla barn va mot mig av någon underlig anledning!!! :))) Bara Jonathan som va på min sida!!! Bra kille det ;) Till och med mina egna barn gjorde snörevolution mot sin pappa :))) /Micke

Catarina sa...

Hahaha, jo jag vet ju hur de är de små liven, klart man stannar inne ;-)

Anonym sa...

FEEEGIIISSSS!!!!! ;)))) Skojas bara....... NOT!!! :)) Jaja, vi hade jätteroligt iaf ;)Och en jätterolig kväll!!! Och jodå, bullarna smakade visst choklad :) Bara barnen som hade lite bråttom att trycka i sig dom så jag tror inte dom ens hann känna smaken :)) /Micke