Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

lördag 3 december 2011

Mörkt och grått

Idag är det så mörkt ute, blir liksom aldrig ljust! Borde verkligen plugga, men tror ni jag gör det?? Nej det gör jag inte... Efter frukost åkte jag, Edvin o Thea ner på bibblan. Vi var väldigt snabba där och Edvin hittade två böcker han ville låna och Thea lånade Ronja Rövardotter som jag ska läsa för henne. Sen for vi hem igen. Det blåser småspik ute så det känns jättekallt. Jonathan är på badhuset med en kompis. Gör inte så mycket idag, bara "är", vilket är rätt skönt ibland det med. Igår kväll somnade Thea och jag som två paddor på varsin del av soffan. Vaknade tjugo över nio av att Jonathan sa: "Sover ni redan??"... Hm... då väckte jag Thea så hon fick gå in till sängen, sen tänkte jag själv att jag skulle se vem som åkte ut ur Idol, men det orkade jag inte, så jag stöp i säng och somnade bums till Thea väckte mig vid sju i morse. Jonathan undrade vid frukosten hur vi kunde somna på soffan igår när han satt och spelade på elgitarren med högtalarna på i sitt rum?? Ja inte vet jag, men sov gjorde vi i alla fall! På tal om det har han blivit grym på både vanliga och el-gitarren. Jag är djupt imponerad! Varje vecka märker jag hur han utvecklas. Det är verkligen jätteroligt.
Idag blir det Lasagne till middag, gott!

Inga kommentarer: