Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 7 december 2011

Onsdag morgon

Klockan är snart kvart i sju och jag börjar jobba kl sju... Idag ska jag bli intervjuad av en tjej från högskolan ang hur vi jobbar med genus i förskolan... Det ringer studenter då och då och vill göra intervjuer och då gäller det att ställa upp även om man inte tycker det är så kul...man vet ju själv hur det var när man pluggade! Ska på biblioteket efter jobbet där jag tar två flugor i en smäll. Ska lämna tillbaka böcker som vi lånat på jobbet, och låna nya till barnen (vi har så svårt att komma iväg på jobbet), och så ska jag återlämna diktboken som jag äntligen har läst ut till kursen. Efter det ska jag hämta Thea på skolan och åka till frissan med henne. Skönt med tidig dag!

Inga kommentarer: