Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

torsdag 22 december 2011

Äntligen ledig!

Så där ja, då var sista arbetsdagen för den här terminen avklarad! Så gudomligt skönt!!! Ledig till andra januari....=) Jobbade till halv fem och sen har jag grejat lite här hemma, men jag har inte fått så mycket gjort som jag hade tänkt. Skulle bland annat griljera skinkan, men upptäckte att jag inte har något ströbröd hemma, så det får väl bli i morgon då så jag hinner handla först. Tomte är ordnad också, tänk att allt löser sig till sist! Erik ringde och sa att en kompis till honom kunde ställa upp. Nån jag inte ens har träffat eller vet vem det är! Väldigt schysst av denne måste jag säga! Huvudsaken att det kommer nån tomte, skulle kännas hemskt om vi inte hade nån alls. Tänker ställa klockan i morgon bitti även fast jag är ledig så jag kommer iväg i tid till affären, det lär ju vara några människor som ska handla i morgon....och sen ska jag på stan... Sen kommer grabbarna hem och sen kommer mamma o Jerry. Brorsan fick se om han kommer i morgon eller på lördag fm. Thea kommer på julafton efter frukosten. Sen så.... är det jul!!!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hälsa mamma, Nicke Lilltroll & Brelle ifrån mig (om jag inte hinner träffa dom på Juldagen när jag hämtar Tott dvs)

/P