Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 6 december 2011

Glädjeämnen

Idag har jag många saker att vara glad över. Bland annat att jag fick ett mejl från Jonathans fröken där det stod att Jonathan hade fått många positiva ord från de andra lärarna och att han ansträngde sig och var mycket mer positiv nu!!!! Åh vad det värmer ett mammahjärta!!!! En annan sak som gjorde mig glad är att min fd kollega Evalill ringde och pratade en stund. Har nog inte sett henne sen i somras och har inte pratat heller, så det var kul! Fler roliga saker har hänt idag, men jag går inte in på allt. Hur som helst gillar jag såna här dagar väldigt mycket!!!! =)

Inga kommentarer: