Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 20 december 2011

Rudolf med röda mulen


Tur att jag har världens bästa concealer från Make up store säger jag bara!!! Inte för att jag är fåfäng av mig, men det är inte kul när man vaknar med en knallröd finne mitt på näsan!!!! Nog för att det snart är jul, men ändå....
Nu är det TRE arbetsdagar kvar!!!!! Ååååh va skönt!!! Idag ska jag en sväng på stan och köpa lite saker till Thea som jag har kvar att inhandla.
Ha en fin tisdag!

2 kommentarer:

Madde sa...

O själv ser jag ut som att jag har vattkoppor deluxe! Värsta finnexplosionen på hakan, kul! Vilken julklapp!

Catarina sa...

Hahahaha, nej det är inte kul, men vi får väl se det som ett tecken på vår ungdomlighet! ;-)