Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 13 december 2011

Luciafirande

Har precis skrivit en hög med julkort... Det är alltid lika kul, speciellt att få! Ute är det värsta stormen helt plötsligt! Började sju i morse för att fira Lucia på jobbet med alla barn och föräldrar. Det gick galant, vackert är det som alltid och de är söta som små troll alla barn i sina dräkter! Jag läääängtar till fredag när det är dags för Edvin o Thea! Var ner på Ica idag för att köpa strut och stjärna till Edvin och ett tärnljus o glitter till Thea. Jag hade sån tur att det var halva priset på alla luciasaker! När jag kom hem fungerade så klart inte tärn-ljuset. Jag vände på batteriet, skruvade på ljuset och allt som tänkas kunde. Sen gav jag upp och tänkte att i värsta fall får hon vara utan ljus. Bad för säkerhets skull min tekniska Edvin att titta på det, och sim salabim så fungerade ljuset efter hans magiska fingrar! Han är ju för underbar! Sen har jag strukit lucialinne och stjärngosselinne och lagt i ordning. De ska ha med sig sakerna redan i morgon. Nu blir det snart natti natti, börjar sju i morgon också... men har ju kortdag så klart! =)

Inga kommentarer: