Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 16 december 2011

Ok, det är dags att jag berättar....

- Har du träffat någon?? Du verkar så glad! Det lyser om dig!

Det är kommentarer jag fått bland annat på jobbet den senaste tiden. Ja, jag har träffat någon. Micke.
Vi har träffats ett bra tag nu och det känns bra. Han har ett hjärta av guld och han får mig att skratta. Och han får mig att le så där fånigt fast jag bara stirrar rakt ut i luften. Jag tycker mycket, mycket om hans personlighet helt enkelt. Jag har valt att ligga lågt med att prata om det eller skriva om det, eftersom jag har tre barn som jag inte velat blanda in för tidigt.

Nu vet dom också, och i onsdags fick de träffa honom och två av hans tre barn. Det var en rolig kväll och det kändes bra.  Det blir bara bättre o bättre....=) Så nu vet ni min lilla hemlighet....;-)

6 kommentarer:

Linda sa...

Åh vilken härlig hemlis du avslöjar :) Är glad för din skull!

Catarina sa...

Tack Linda!!! =)

Anonym sa...

Vet du, när jag läser det du skriver får jag helt plötsligt en gigantisk överproduktion av saltvatten i ögonvrån :) Du är verkligen ett smultron i en hink med lingon, du vet det där riktigt riktigt söta bäret bland alla andra bär, som tar sån lång tid att hitta. Men när man väl hittar det så gäller det att vårda det ömt för att få behålla det i evighet :)Tror det va ett mycket smart drag av oss båda att inte blanda in barnen för tidigt. Men det var nog dags nu, för en sak är otvivelaktigt 110% säkert, släpper inte dig nu jag ;) Jag varken kan eller vill det, för den plats du tar i mitt hjärta trodde inte jag att någon kunde ha, men du har det, och jag vill att det ska vara så :) För det känns så rätt!!!! Vill bara att du ska känna dig trygg och älskad i min famn, för precis just den du är. För precis just den du är, är den som upptar största delen av mitt hjärta. Den som får mig att må så bra :) Puss på dig (på munnen) ;)) /DIN Micke :)

Catarina sa...

Ooops vad fint skrivet det var, du kanske ska börja på skriv-kursen med mig?? ;-)Tack tack....=)

Anonym sa...

Just ja, jag har fått en del kommentarer på jobbet också: Kolla Micke, killen kan gå i pudersnö utan att lämna fotspår efter sig. Släck lyset, jamen det är ju inte tänt, be Micke gå ut ur rummet då. Jaha, vi behöver inte köpa salt i år, vi har någon som smälter allt han passerar :)))) /Micke

Anonym sa...

Det är så kära Catarina, jag menar verkligen det jag säger och skriver! Du betyder verkligen på riktigt så otroligt mycket för mig. Du är en polstjärna fast du inte vill tro det :) Du vet polstjärna, den ljusstarkaste stjärnan på himlen, den fasta punkt som sjömän i tusentals år navigerat efter då man hamnat lite ur kurs :) Helt enkelt en fast ljusstark punkt i tillvaron som betyder trygghet och gör att man hittar hem, för det är så det känns för mig, jag har hittat hem, där jag vill vara för resten av min tid här på jorden :) /Micke