Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 5 december 2011

Klart!

Så där ja, hela kvällen har gått åt till att läsa sci-fi, läsa dikter och noveller och skriva analyser på webCT, men nu så.... KLAR!!!! (Utom Hexametern som jag tänker skita i tills "fröken" säger till mig på skarpen!) Känner mig sååå nöjd när jag är klar! Nu har jag liksom kommit i kapp mig så nu känns det inte lika jobbigt som det gjorde när jag skrev det förra inlägget tidigare i kväll. Fast jag har ju ett nytt uppgiftsblad förstås med uppgifter som ska vara inne i januari....=/ Nu längtar jag lite till jul! Ja det är faktiskt sant! Längtar tills mamma, Jerry och förhoppningsvis lillebror kommer på besök. Tror att det blir en mysig jul, men konstig och tom när varken mormor eller morfar finns förstås.... Men bortsett från det känns det kul. Allra första gången sen jag flyttade hemifrån som vi firar julafton i mitt hem! Det blir speciellt på nåt sätt! Idag har det förresten snöat. Kom lite på eftermiddagen så det är lite vitt igen. Vi har julpyssel-vecka på jobbet. Längtar efter ledighet!!!!

2 kommentarer:

Linda sa...

Längtar också till julen :) För när väl jul och nyår är här och förbi så kan man börja räkna ned till våren :D

Catarina sa...

Ja Linda, det har du alldeles rätt i!!!! =)