Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 19 december 2011

06.55

Tidiga morgon. Börjar jobba om en halvtimme. Barnen tittar ut genom fönstret och "beundrar" snöhögarna... skönt att de inte verkar ha blivit samma snö-hatare som mig! ;-) Nu börjar julveckan. Jag känner mig lugn. Har inte alls mycket kvar att handla, varken i julklappsväg eller matväg. Och så är jag ju ledig på fredag. Så skönt! Fyra ynkliga dagar kvar att jobba, och sen ledig i sammanlagt tio dagar!!! Hur skönt ska inte det bli?? Det är mina sista semesterdagar som försvinner och det känns liiite surt, men vad gör man inte för att barnen ska få lite jullov?? Och jag gråter ju inte för att jag också får vara ledig! Det känns välbehövligt, verkligen! Och en vit jul verkar vi få också....

Inga kommentarer: