Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

fredag 9 december 2011

Höjden av otur- händer det på riktigt??

Nu är det inte långt till tårarna kan jag säga... Från att ha varit på ett tack o lov glädjande utvecklingssamtal för Jonathan (som jag är sååå stolt över), skulle Erik skjutsa mig direkt upp till "verkstan" för att hämta bilen. Inte nog med att bilen fått sin "dom" med kostnader o allt.... När vi svänger in där innanför grindarna upptäcker vi att min golf står gömd under en enorm järngrind som nån smart-skalle har ställt bredvid, som har blåst omkull PÅ min bil..... Jag började nästan nypa mig i handen och undra om det händer på riktigt eller om jag är med i nån dålig komedi?? Helt sjukt, sånt här händer bara inte!!!! Det var så klart skador på bilen, en massa bucklor, en trasig backspegel o sånt... Erik gick in o hämtade Jocke och dom fotade skador o sånt och sen skulle Jocke ta det med de som är ansvariga där. Han trodde inte att det blir jag som behöver stå för det, och det hoppas jag verkligen inte. Jag höll på smälla av!
Nu tycker jag att det räcker med otur för ett tag!

Inga kommentarer: