Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 20 december 2011

Längtar som ett barn

Men åååh vad jag längtar nu, till julafton!!! Snart kan jag räkna timmar....;-) Ska bli så himla kul, en jul med de allra allra bästa. =)
Idag efter jobbet for jag ner på stan och köpte två saker till Thea som hon ska få. Blir kanon! Det är två saker  hon verkligen har önskat sig! Sen var jag en sväng till Älandsbro o hälsade på Micke o barnen. Trevligt! Måste ner en sväng till på stan i morgon för jag är ändå inte riktigt klar. Nu ska jag nog gå o lägga mig. Tur jag slutar tidigt i morgon så jag hinner med mig. Måste ju städa också....=(
God Natt!

1 kommentar:

Anonym sa...

Alltid lika trevligt att träffa dig :) /Micke