Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

söndag 4 december 2011

Salong Kam-Tårtan

Varje vecka har barnen massage på Geresta-skolan, redan från sex-års. De har haft det väldigt länge för båda grabbarna har också haft det. Mycket bra tycker jag! Thea gillar massage mycket och ibland utövar hon sina kunskaper på mig, till min stora glädje! Igår kväll tex, utövade hon sina massagekunskaper på mig och jag somnade strax därefter så jag missade nästan hela "Så mycket bättre"! I morse kom hon och väckte mig och vi pratade en stund och sen kom hon på att vi skulle leka "salong" igen. Inte mig emot. Ryggmassage, hårbottenmassage och ansiktsmassage stod på schemat. Sen sa hon att när hon blir stor ska hon öppna en salong där man både kan få  massage och klippa sig. Dessutom ska man kunna ta en paus och fika med tårta. Därför ska hennes salong heta Kam-Tårtan har hon bestämt. Hoppas mamman får gå dit gratis! =)

2 kommentarer:

MAdde sa...

Då hoppas jag att även moster får gratis inträde! :)
Hälsa att jag gärna är hennes kund nästa gång vi ses!

Catarina sa...

Det ska jag hälsa! =)