Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

onsdag 21 december 2011

Julklappsinköp

Jag hade en klar bild i huvet av en julklapp jag skulle ha som jag visste fanns på en viss affär i stan. När jag kom dit fanns det inte! Frågade till och med men hon påstod att de aldrig hade haft den saken, men jag vet att jag har sett den där. Nu sprack hela min plan och jag irrade runt som en galning på stan i stället utan att hitta det jag sökte. Köpte dock två andra julklappar, men inte till den det var tänkt. Så nu har jag ändå en julklapp kvar innan jag är klar. Vilket innebär att jag måste på stan på fredag i alla fall, fast jag hade tänkt slippa det. I morgon jobbar jag till halv fem. Hade ju tänkt städa nu sen jag kom hem från stan, men hur sugen är jag på det?? Faktiskt inte alls...men jag kanske måste börja lite smått i alla fall...Jontathans rum ser ut som ett riktigt bombnedslag. Han brukar städa varje söndag, men av någon anledning har det inte skett i söndags...
Idag har Jonta piercat läppen. Fick mms så jag har sett det, det hade gått bra!

1 kommentar:

Anonym sa...

Prisma har öppet till 21 imorgon!
// Linda V