Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

tisdag 31 augusti 2010

Premiär!

Tro det eller ej, men i kväll tvingar jag iväg mig själv till Friskis o Svettis för första gången på läääänge! Det är dessutom ett nytt typ av pass, ett dans-pass och jag tror att det blir jättekul, men jobbigt! Just nu sitter vi och väntar på mat. Patric och Thea har beställt pizza, men jag är ju ordentlig nu för tiden så jag har beställt en skinksallad.
Idag har jag varit till frissan. Underbart, det är nog det bästa jag vet... och jag blev nöjd som vanligt. Hon är så duktig, Lina som klipper mig.
Nu ska jag gå och leta fram några kläder, allt är väl för smått, men jag måste ju tränga på mig nånting om jag ska jympa! Men men...om ett tag kommer inte kläderna att vara för små längre, så det så!

Inga kommentarer: