Om mig

Välkommen till min alldeles egna sida! Här skriver jag om vardagen i mitt liv. Ibland händer det mycket, ibland inget... Jag skriver det jag känner för, och du väljer om du vill läsa.

måndag 16 augusti 2010

Inte så mycket att skriva om....

Känner mig helt slut idag.... Utbildningen på förmiddagen var verkligen inte bra, tyckte jag. Hoppas den blir bättre, för det är tydligen en utbildning som fortsätter ända till i mars... Vi åt i alla fall en god lunch på Hamnkrogen och sen fortsatte vi dagen på jobbet, respektive avdelning. Känns faktiskt kul att börja i ett nytt arbetslag igen...

När jag kom hem gjorde jag middag och sen planerade jag veckans mat och sen for vi och handlade för hela veckan, så nu är det gjort! Skönt...

Vägningen i morse gick "sådär". Hade gått ner om än lite....hade hoppats på mer så duktig som jag har varit, men jag har börjat inse att jag går ner extremt långsamt, och denna gång ska jag acceptera det. I vanliga fall så tappar jag tålamodet när det går så här långsamt, men jag har bestämt mig för att fortsätta mitt duktiga liv även fast det går trögt på vågen.

Har inte så mycket att skriva om idag känns det som.... Ska lägga mig i soffan och läsa Amelia.

Inga kommentarer: